Obchodní podmínky

  1. Úvodní ustanovení
    • Tyto obchodní podmínky platí pro nákup u prodejce Ing. Martina Šrýtrová, adresa: Přepeře 79, 29404 Dolní Bousov, IČ: 07787499 prostřednictvím internetového obchodu https://mimoosa.cz/e-shop/
    • Obchodní podmínky stanovují a upřesňují základní práva a povinnosti prodejce i kupujícího. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí občanským zákoníkem.
    • Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že se seznámil s níže uvedenými obchodními podmínkami a reklamačním řádem, a že s nimi souhlasí.
  1. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednávky kupujícím.

2.2. Potvrzení objednávky provede prodávající. Nakupující je o potvrzení

informován e-mailovou zprávou na adresu, kterou uvedl při

nákupu.

2.3. Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.

2.4. Při požadavku změny charakteru objednaného zboží v doplňkové zprávě objednávky nemusí prodávající na tuto změnu brát ohled. V takovém případě může objednávku odmítnout. Změnu charakteru zboží je možné předem domluvit s prodávajícím prostřednictvím e-mailu/kontaktního formuláře a vyrobit zboží podle přání kupujícího. Lhůta pro výrobu a odeslání specifického zboží na zakázku je sjednána individuálně podle možností prodávajícího. Zboží na objednávku, které splňuje zadané požadavky kupujícího, nelze vrátit.

2.5. O přijetí platby a následném odeslání zboží je kupující informován e-mailovou zprávou na zadanou adresu.

  1. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

3.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a

zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).

3.2. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno

podle jeho přání, viz. odstavec 2.4.

3.3. Kupující musí před vrácením zboží o tomto kroku informovat prodávajícího písemně

(e-mailem).

3.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez zjevných vad a známek užívání či opotřebování a ve vhodném obalu, který zabrání možnému poškození zboží při přepravě. Ke zboží musí být přiložena kopie prodejního dokladu (faktury). Zboží posílané zpět není možné zasílat na dobírku.

3.5. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena na jeho účet do 14 dnů po doručení vráceného zboží prodávajícímu.

3.6. Náklady spojené s přepravou vráceného zboží od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.

  1. Reklamace

4.1. Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud se později

ukáže, že zboží má nějakou vadu, má zákazník právo na výměnu nebo opravu.

Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy.

4.2. Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny.

4.3. Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura.

Kupující má možnost si ji sám vytisknout. Faktura slouží zároveň jako záruční

list.

4.4. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebené jeho používáním.

4.5. Kupující zboží rozbalí neprodleně po převzetí. V případě, že bylo zboží

během přepravy poškozeno, kupující toto reklamuje do 24 hodin u přepravce

podle reklamačního řádu přepravce.

  1. Dodací podmínky a platební podmínky

5.1. Platbu za zboží a poštovné zašle kupující z ČR v českých korunách na bankovní účet prodávajícího. Kupující ze zemí EU pošlou platbu v eurech. Prodávající odešle kupujícímu zboží po obdržení platby.

Způsoby platby:

  • Platba bankovním převodem:    po odeslání objednávky obdrží kupující e-mailem platební údaje pro uskutečnění bankovního převodu
  • Platba kartou

    Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

    Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

    Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

    Kontakty

    ComGate Payments, a.s.
    Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
    E-mail: platby-podpora@comgate.cz
    Tel:  +420 228 224 267

5.2. Kupující si v objednávce zvolí dopravce. Zboží je odesíláno Českou poštou

jako balík do ruky nebo přepravní službou Zásilkovna. Poštovné a balné je účtováno s ohledem na aktuální ceník České pošty a Zásilkovny. Ve výjimečných případech pokud to charakter zboží vyžaduje, je možné dodání prostřednictvím jiné zásilkové služby, takový způsob dopravy je nutno předem dohodnout e-mailem.

Cena poštovného a balného se řídí platným ceníkem vybrané přepravní společnosti.

  1. Ochrana osobních údajů

6.1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou

považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou

zveřejněny, poskytnuty třetí osobě, či jinak zneužity.